Traumatiskt! :O

Det här känns iiinte bra..! Jag har inte bloggat på evigheter, men det beror på ett stort trauma för mig. Datorn där jag har Photoshop och alla foton har lagt av. Så jag kan inte blogga om jag inte får tillgång till min brors dator eller om jag får ledig tid och kan skriva från mobilen och ska jag skriva på mobilen måste jag vara på bra humör och ha god tid på mig...alltså jag bara hoppas att vi på något sätt kan få över det vi har på den gamla datorn till den nya, annars blir jag ledsen :(
 
Det är en del jag inte kunnat berätta, till exempel om Puppy of the year på Grand Hotell i Stockholm och om Strängnäs. Well, vi får se om jag kan skriva om det senare (dock utan bilder :() för nu måste jag baka tårta!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0