Svårheten i att blogga

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Jag har suttit och funderat över vad jag ska skriva om och hur jag ska börja texten det här inlägget. Det jag har kommit fram till är att jag tror att det är lättare att skriva om man har bloggat ett tag, och framförallt bloggat aktivt en tid. Då känner man att läsarna känner en mer och då känns det inte konstigt att skriva och starta ett vanligt inlägg. 
Och ja, jag ska börja blogga aktivt. I alla fall göra mitt bästa. Dock så kan jag inte börja med det förren på måndag ungefär. Imorgon förmiddag åker jag och mamma till Borås, självklart är det hundutsällning som väntar! Vi kommer hem på söndagkväll igen, förhoppningsvis med några rosetter med oss...;)
 
Nu ska jag fortsätta titta på The Social Network och kolla läget på Facebook..haha, ironiskt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0