Kampen mellan Game of Thrones & bildredigering

Canon EOS 400D II Canon EF 50mm/1.8 II
 
Denna jädra beslutsångesten.
Den senaste tiden har jag bara inte känt för att redigera bilder, det har liksom inte varit lika kul. Men nu ikväll kände jag dedär suget som jag saknat! Tyvärr så gick mina tankar till Game of Thrones (som för övrigt är skitbra, att jag inte börjat kolla tidigare! Är ju besatt nu ;)). Tror ni inte att GoT-suget kom som ett brev på posten!
Så nu sitter jag här framför min dator och funderar på om jag ska fortsätta bildredigeringen eller sätta på sista avsnitten av säsong 2 av GoT. 
 
Bilden är tagen i måndags när jag och en kompis bestämde oss för att fiska på kvällen. Visste att det brukar vara fina solnedgångar vid det stället så ville ha med mig kameran ;) Tyvärr var den dumma solen mestadels bakom moln under hela cermonin...
Fler bilder kommer senare!
 
Update; Har bestämt mig för att göra beslutet efter en dusch!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0