MyDOG

Igår kväll kom vi hem från Göteborg efter två roliga och två inte lika roliga dagar. Den första dagen (torsdag) ställde vi ut i rasringen och jag tävlade i junior handling. Jojo, Alistair's Rock the Boat, tog cert första gången i juniorklassen och Morris blev BIR och gick och vann gruppen! Jag var såpass duktig att jag kom fyra av 20 tävlande. På fredagen tävlade jag bara JH och då kom jag trea av 19 st med SM-kval! :D Tävlade för en gång skull med Emilia, och hon skötte sig mycket bra ;) Lördag och söndag gjorde mor och far "viktiga" saker, gick elev och sådär på olika raser - det vill säga att jag inte hade så mycket att göra...okej då, lördagen blev okej mot slutet när vi kunde kolla på alla finaler för att slutligen se Morris göra en finfin runda i BISet ;) juste, inte att förglömma; vår skotte Tindras son, Raglan Rocket Science, blev BIR båda dagarna grupp-3 gick och BIG-2 på lördagen och BIG-4 på söndagen!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0