Crazy Fred

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.1.8 II
 
Jag har inte bloggat sedan förra året...haha, dålig humor. Jag inviger det nya året genom att skriva en uppsats om judendomen, en uppgift vi fick två veckor innan lovet. Skulle ju vara skönt om den blev klar idag, eftersom vi åker till Göteborg tidigt imorgon och ska vara där fram till söndag. MyDOG är det som väntar, ska bli riktigt kul, åtminstone de två första dagarna, då jag ska tävla. Sen vet jag faktiskt vad jag ska göra, mamma och pappa ska ju utbilda sig..jaja, det ordnar sig haha.
 
Måste säga att jag är rätt nöjd med bilden där uppe, älskar Freds blick, hehe. Tog en massa bilder på han och Mira häromkvällen, så sådana bilder dyker upp lite då och då ;P

Kommentarer
Catching Feelings ▲ | Wictoria

Härlig blogg du har :)
Kram

Svar: Taack! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2013-01-03 21:35:52
URL: http://catchingfeelings.blogg.se
matilda

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2013-01-05 20:04:57
URL: http://matildaahlbergs.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0