Rusty

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.1.8
 
Skäms, så dåligt jag uppdaterar. Skyller på för lite tid och segt internet ;) Men, men, bjuder på fler Rusty-bilder. Blev ju rätt så nöjd med dom. Har dock tagit liknande bilder på vår pojke Morris idag, som jag också blev nöjd med, hehe, så tror några sådana kommer dyka upp i framtiden. Ni får gärna säga till vad ni vill se mer/mindre av här på bloggen, så ska jag försöka fixa fler inlägg lite mer regelbundet också.
 
Nu ska jag fortsätta med Alistair's annons till årskrönikan så får ni ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Andrea

Fina bilder!! :)

Svar: Tack! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2013-02-24 17:59:55
URL: http://sporthund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0