Vår, ursäkter och helgplanering

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.18 II
 
Våren har kommit även till öa..!
 
Åh, jag skäms verkligen sååå mycket för extremt dålig bloggning! Jag har bara inte fått tiden att räcka till. Men, men, jag gör mitt bästa ;/
För att förklara det senaste lite kort, lägret var som väntat jätteroligt och väldigt lärorikt! Jag och Jojo har fått med oss nya saker att träna på och jag har fått nya erfarenheter av att visa andra raser. Det enda jag kan klaga på var att jag fick sova på golvet eftersom luften på min luftmadrass gick ur på nästan en gång...
 
Denna helgen är det fullt upp, imorgon ska jag och pappa på utställning i Västerås och på söndag är det dags för min konfirmation. Skönt att äntligen ha den gjord ;) 
Kanske att jag hinner blogga igen på söndagseftermiddagen, efter gudstjänst och festligheter!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0