Stockholm internationel easter show

Vad kan man säga, mer än att det var en fantastisk dag för Alistair's i sthlm i söndags!? Jag, pappa och vår vän Jenny hade med oss fyra hundar sammanlagt. Jag och pappa hade med oss Emilia, Jum-Jum och Jojo och Jenny hade Jojos bror Rusell.
Det började med att Jum-Jum, Ch A. Jolly Good Fellow, blev bästa hane följd av sin son Rusell, A. Reborn Excalibur, som också fick certet. Det gick väldigt bra för tikarna också, Jojo, A. Rock the Boat, blev bästa tik med cert och Emilia blev tvåa bästa tik. I BIR&BIM blev Jum-Jum BIR och Jojo BIM. Vår uppfödargrupp fick även HP så att vi kunde tävla i finalerna :)
 
Jag tävlade självklart i juniorhandling, med lilla Jojo denna gång, och det gick väldigt bra och jag blev väldigt glad för vi VANN!! Det trodde jag inte, med tanke på den hårda konkurrensen och den trötta och något oerfarna hund jag hade!
 
Well, det var inte allt, för vår uppfödargrupp blev också BIS-uppfödargrupp och Jum-Jum gick och vann i grupp 1!
Efter en lång men väldigt lyckad dag åkte vi glada hemåt igen ;)
 
Dagens rosettskörd, och ja, Jojo har tuggat på både BIR & BIM-rosetterna...
 
 
Bilderna på mig har Malin Johansson tagit.

Kommentarer
Josefine

Gud vad kul! Grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna, Emilia & Vilda

2013-04-03 18:30:26
URL: http://josefinefelicia.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0