Glad påsk!

Canon EOS 400D II Canon EF 50mm/f.1.8 II
 
Bättre sent än aldrig brukar man väl säga? ;) Min påsk har inte varit särskilt..påskig..men den har varit bra! På långfredagen var jag som sagt dunderförkyld, jättesnorig och bara dålig liksom. Trots det åkte jag och pappa till Lager 157 och jag fick mig en stickad tröja, två skjortor och ett par supersköna byxor! Vem vet, kanske bilder kommer?
På påskafton kom mormor och morfar och åt lite påskmat och eftersom dom precis kommit hem från Sthlm hade dom inte hunnit fixa påskägg så jag och bror fick en varsin chokladkaka istället, för den som precis tänkte fråga ;)
Igår åkte jag och pappa till huvudstaden för utställning, och well, bättre kunde det inte gått - återkommer till det i ett inlägg senare/imorgon.
Idag har jag lurat två av mina kompisar, sa att jag hade sett en varg när jag rastade Emilia, vilket båda gick på. Väldigt roligt! Jag, mor och far har tagit kort på Jojo idag och resten av dagen har jag suttit ute i solen och redigerat bilder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0