Högbo - Junior Handling

Söndag var den enda dagen det inte krockade i ringarna och också den enda dagen det inte regnade något. Så då tog snälla Ann-Marie en massa kort på mig och Nemo/utbyteshundarna. Nemo är inte våran hund, men jag har sån tur att jag får låna honom! Sen jag lånade honom har jag kommit 1:a, 3:a och 4:a bland hård konkurrens ;)
 
Här kommer fyra bilder, dom två till vänster är på mig och Nemo och dom till höger är på mig och utbyteshundarna. Den högst upp hade jag den australiska terriern Cira, som verkligen var jätterolig att visa! På den nedre bilder hade jag cocker spanieln Sara, som verkligen var jättesnäll att visa.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0