Vallning

Gryyymt dålig bloggning på senaste tiden. Sorry. Har bara inte haft någon lust...men, men, jag ska försöka ändra på det.
Förra helgen var jag och Vilda iväg och vallade för första gången. Det var riktigt roligt, trots flera ton lera från topp till tå. Vilda tyckte också att det kul, jättekul (synd att det inte var grisar vi vallade, då hade jag kunnat skriva grymt kul, hahah humorn på topp) faktiskt. Eftersom vi tyckte att det var så kul så ska vi iväg och valla imorgon också. Denna gång ska vi åka lite längre, och träffa andra får. Det skulle vara kul om vi kunde fixa ett godkänt vallanlagsprov nu också.
Okej, ett väldigt rörigt inlägg, men i alla fall ett inlägg. Jag ska försöka bättra mig till nästa gång...
Så irriterande att jag skulle ha för högt ISO, så att bilden blev så kornig..heh, sen så har jag inte anpassat den för att den ska upp på bloggen, men vi säger att det inte gick...för jag vill ju inte erkänna att jag är fruktansärt lat..;)

Kommentarer
Hanna s

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk:
http://hannaasundin.blogg.se/2012/november/fototavling-med-tema-din-basta-bild.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Bloglovinbyte?

Svar: Inte intresserad av sådana tävlingar och gör inga byten.
Hanna, Emilia & Vilda

2012-11-16 20:13:33
URL: http://hannaasundin.blogg.se
P.S Hundar

Sv: Ja, han var intresserad, mer än vad vi trodde.
Sök uppe i vår sökruta så hittar lite info, minns inte riktigt! :) Det är extremt mycket jobb, jätteroligt, men man bör även fortsätta om man börjar eftersom att man tänder hunden på fåren liksom :)

2012-11-17 22:39:06
URL: http://pshundar.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0