Vilda löper

Som kanske bekant så är ju Vilda inne i den där jobbiga trotsåldern, plus att hon löper nu.
Mamma tog henne på promenad idag och när hon kom hem sa hon att hon tror att Vilda kan lugna ner sig och landa ordentligt, så att säga, när hon löpt över. Hoppas mamma har rätt....
 
Annars så har jag haft tre-två latdagar i rad nu, suttit inne och kollat på film, sagan om ringen-filmerna för att vara exakt. Jag har sett dom så många gånger förut men ändå är dom fruktansvärt jättebra.
Men på grund av det har jag inte riktigt haft något att blogga om, plus att jag inte orkat.
 
Något jag förmodligen glömt att berätta är att våran Filippa, Ch Alistair's Fly me to the Moon, Emilias och Vildas mamma, är dräktig. Pappan till dessa valpar är en engelsk pojke, Malendex Xceedingly Good JW.
Det blir Filippas sista kull. Hon borde börja valpa vilken dag som helst, med tanke på att 63:dje dygnet gått idag. Spännande!
 

Kommentarer
Dessi & Teddie :)

Underbara bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna, Emilia & Vilda

2012-06-27 15:44:58
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0