Tvååker

Igår kväll kom vi hem efter en trevlig vistelse i Tvååker, fruktansvärt trötta efter tre dagar hundutställning. SBC har som tur va varit väldigt snabba på att lägga ut alla resultat, så jag vet att jag skriver rätt nu.
Fredag, domare: John Wauben, Holland:
Sämsta dagen, resultat-mässigt :P En Alistair's-hund var det dock som  gick väldigt bra, och det var Ch. Alistair's King of the Castle, "Mazarin" som blev BIR och BIG-3! Emilia, Ch. A. Lady Marmalade, vann championklassen och blev fyra bästa tik. Klara, Ch A. Magnificant, tvåa i championklassen med CK.
 
Lördag, domare: Paul Lawless, Irland:
Den bästa dagen resultatmässigt tror jag.
Ch. A. Jolly Good Fellow, "Jum-Jum", tvåa i championklassen och bästa hane, stod efter Mazarin, som denna dag blev BIM.
På tiksidan gick det också bra. A. Pretty Posh, "Maia" vann juniorklassen och fick sedan reserv-cert. Emilia slog till med att bli BIR och BIG!!! :D
 
Söndag, domare: Annika Ulltweit-Moe:
A. Rock the Boat, "Jojo" blev tvåa bästa tikvalp.
Jag visade veteranhanen Ch. Heather Mist This is My Life, "Nemo", som blev bästa hane! Därefter kom Jum-Jum trea och Mazarin fyra. I juniorklass tikar kom de två syskonen Maia och A. Perfect Mix, "Sammeth" etta och tvåa, båda med CK.
Emilia vann championklassen följd av Klara, båda med CK. Sedan blev dom tvåa och trea bästa tik.
Nemo blev också BIR-veteran och BIM.
 
Hoppas ni hängde med där...
Jag håller på att redigera bilder, så det kommer komma en massa senare ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0