Mycket på gång!

Mycket att göra, får nästan ingen lugn stund känns det som, även om jag faktiskt inte gjort såå himla mycket...
Igår var det storstädning av rummet och en promenad med Vilda, vi cyklade en liten bit och gick och tränade en stund. Hon var mycket duktig!
Idag har jag hunnit åka med mamma på en liten promenad, med Emilia, Vilda, Sonia, Saffy, Mira och Jojo, och äntligen fyllt på bildförrådet.
Fredag-söndag är det utställning och juniorhandling, på måndag ska jag lära mig hur man gör med våran hemsida, www.alistairs.se, och på tisdag ska jag till stockholm!
 
Något onödigt inlägg kanske, men kände att det behövdes en liten uppdatering, särskilt med tanke på att det säkert inte kommer komma något på länge heller.
 
Lilla Jojo, från när hon sprang i Köping, får stå för dagens bild.
 

Kommentarer
Hakuna Matata

Tänkte bara tipsa dig om foto-tävlingen jag håller i just nu i min blogg... skulle vara roligt att se vilken bild du skulle välja att tävla med bland alla miljoner snygga du redan har tagit!

2012-07-28 20:25:16
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0