Glaad!

Det har varit en rätt bra dag idag faktisk. Dock blev det ganska mycket datasittande idag också, men det är verkligen hur kul som helst med bildredigering och photoshoprecept! Kanske kommer upp lite resultat senare, dom som jag känner mig ganska nöjd med..;)
Jag lade ett spår tilll Vilda idag också, dock tog hon det inte som jag hoppades. Jag vet ju att hon kan, så antingen tror jag att spåret regnade bort lite eftersom det började regna lite när jag kom hem, eller så låg det för kort tid. Så det tog ju ett tag innan vi hittade leksaken igen, men tillslut så.
Dagen toppades av den där ungdomskursen, där som jag sagt tidigare, lydnad stod på schemat. Nervös stoppade jag in Vilda i bilen när vi åkte dit, orolig för om det skulle bli alldeles för svårt för henne att tänka något på mig (inte meningen att det skulle låta så själviskt, men ni förstår väl vad jag menar).
Det gick så sjukt mycket bättre än vad jag väntat mig! När vi lyssnade på teorin och tittade på några moment från elitklass låg hon ganska lugnt och bara kollade. Sen när vi skulle träna var hon så himla duktig, och lyssnade på mig och allt. Visst, det var inte perfekt, men mycket bättre än vad jag väntat när det var så mycket störning. Sen fick jag ju lite tips om vad jag kunde träna på, så nu vet jag också vad vi kan gå vidare med, för en stund i alla fall :)
 
Bilden har ni sett förut, men inte riktigt såhär..
.
Trackback
RSS 2.0