Helgens planer

Jag skäms lite...i början av denna månaden sa jag att jag skulle göra ett inlägg varje dag fram till julafton. Nu har jag inte bloggat på...tre dagar? Aja, jag tog mig väl vatten över huvudet när jag skrev det. Sedan i söndags har det kommit en del snö här! Underbart. Gick ut med kameran imorse och försökte ta några vinterbilder. Mycket motljus blev det. Får hoppas att jag hinner redigera dom så snabbt som möjligt.
Egentligen skulle jag och Vilda valla imorgon, men eftersom det här är den enda lediga helgen innan jul så hinns det inte med, tyvärr. Istället hoppas jag på lussebullar och en massa bilder på bearded collie i snö.
I onsdags fixade jag lite med utseendet här på bloggen. Det är ju inte klart än, men än så länge tycker jag att det är lite bättre faktiskt. Ska bara fixa en ny header, hoppas på vinterbilder på vovvarna imorgon, och fixa de där detaljerna ovanför headern, ser väldigt slarvigt ut just nu.
 
Inläggets bild får bli en sneakpeak (hur sjutton stavas det? :O Uttalas i alla fall "sniikpiik" haha) från förra helgens lilla fotografering på Jum-Jum och Morris i den plötsliga kylan och et underbara ljuset.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0