20 december

Canon EOS 400D II Sigma DC 18-200 mm/3.5-6.3
 
Snart är det lov. Närmare bestämt imorgon, efter att vi har varit i kyrkan och fått våra betyg. Så jäkla gött! Är dock ganska nervös för betygen...det har ju för sjutton varit mycket svårare att få de högsta betygen än vad jag trodde, särskilt med den nya betygsskalan. Jaja, jag får övertyga mor och far om att det jag får faktiskt är rätt bra, och att åttans betyg inte spelar sådan jättestor roll etc, haha...
 
Idag har jag handlat julklappar! Eller...julklapp. Hade liksom bara 60 kr med mig till stan så det var inte så lätt att köpa till alla. IQ säger jag bara. Det får väl bli dom det blir, ingen förväntar sig något av mig ändå så, haha ;)
 
När jag ändå håller på att skriva om allt och inget så kan jag berätta lite kort hur det gick på Stora stockholm! På SM i junior handling gick det inget vidare...behöver kanske inte säga mer än så? Dagen efter fick jag dock lite revanch och kom bland de 8 bästa av 28 deltagare. I rasringen blev Emilia 2:a bästa tik. Vår uppfödargrupp vann över fyra andra grupper och - hör här - blev BIS-4!!! Vi blev 4 av 34 grupper på stora stockholm! Något nöjda åkte vi sedan hem ;)
 
Eftersom vi uppenbarligen inte är så flitiga med kameran när vi är på utställningar bjuder jag på en vinterbild (uppenbarligen, det också). Jag skulle kunna dra en lång harrang om vädret den senaste tiden, men låter bli - texten är redan tillräckligt lång!

Kommentarer
Emma Marander

superduper fin blogg! bloglovinbyte? :)

2012-12-22 09:38:46
URL: http://lovelife.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0