Lydnad

Igår åkte jag och mamma till brukshundsklubben för jag trodde det var ungdomskurs, vilket det visade sig att det inte var. Men eftersom vi hade med oss Vilda och vi ändå var där, gick vi själva till träningsplan och tränade lydnad. Mamma lekte tävlingsledare och sa att vi på ett ungefär skulle köra igenom LP1. Det gick faktiskt riktigt bra! Det hon imponerade mest på var läggande under gång, hon la sig direkt utan att jag saktade ner och hon stannade dessutom. Dock hade hon lite svårt att ligga kvar när jag gick tillbaka. Det var ju lite långt pass och inte särdeles höga krav, men nu vet jag åtminstone vad vi ska träna mer på - och jag vet dessutom hur vi ska göra!
 
 

Kommentarer
Rebecka - Fotoblogg

Aw söt hund :D Du skulle passa jättebra att anmäla dig i min fototävling med fina priser: http://rebeckajj.blogg.se/2012/august/fototavling-tema-karlek.html#post-comments

2012-08-17 00:43:50
URL: http://rebeckajj.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0