När man får den där pangbilden

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.1.8 II
Bilder tagna för någon vecka sedan, kände mig rätt nöjd när jag hittade den högra bilden måste jag säga!
 
Jag var och tog kort på fyra valpar i söndags när dom var ute och sprang och lekte. Det kändes inte som jag hade fått någon såndär bra actionbild, där den där riktiga braiga skärpan och valpens rörelse och uttryck satt på en och samma bild. Men när jag kollade igenom bilderna på slutet så hittade jag en, där allt det där fanns! That feeling säger jag bara! Jag tror att jag ska börja redigera dom bilderna ikväll, så får ni se bilden så småningom...;)
Det var så gott som det jag ville säga just nu, förhoppningsvis dyker det upp ett inlägg typ imorgon ;)

Kommentarer
emmaholm.se

Åh så söt och fina bilder!

Svar: Tack! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2013-06-11 21:10:42
URL: http://emmaholm.se
Linafoto

Svar: Tack så jättemycket! :)

2013-06-11 21:23:51
URL: http://linafoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0