*Eko*

Det var ett tag sedan jag bloggade nu...inte bra. Blogglusten försvann liksom med alla mina bilder och Photoshop. Men den kanske kommer tillbaka snart, har nämligen installerat testverision av Photoshop cs6! :D Det kommer förmodligen bli väldigt mycket experimenterande under lovet och då måste jag ju lägga upp allt sånt här.
 
För övrigt så håller jag på att bli förkyld, lite mindre kul. Jag hoppas att det inte blir värre för jag ska ju tävla JH i Stockholm på söndag! Hoppas ju på lite poäng där, heheh. Kanske inte går så bra om man får en hostattack eller snorar som sjutton, haha. Eller blir andfådd av bara några steg.
 
Efter ett såhär litet random kvällsinlägg önskar jag er alla en glad påsk! Även om man inte ska göra det förrän på påskdagen har jag lärt mig från konfirmationen, haha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0