Mardrömslika landskap

Det har blivit dålig bloggning igen! Får väl skylla på skolan, att det är alltför långa dagar och alltför många läxor och prov...Sen så har det ju faktist inte hänt så mycket jag velat berätta heller...
Nu är det i alla fall helg, och då har man lite mer tid för dator.
Såhär i den ruggiga hösten (även om det är strålande sol just nu) så tänkte jag bjuda på två bilder av blommor. När jag redigerade bilderna använde jag faktiskt en effekt som kan ge mardrömslikt resultat, men på dessa bilder tycker jag nästan att det blev tvärtom!
Om du vill prova effekten kan du klicka HÄR. Prova gärna andra effekter också, det är jättekul och väldigt lärorikt!
 

Kommentarer
Chaterine

Åh fin den första bilden var! Så fin rosa färg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2012-10-08 01:09:06
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0