Växjö nästa!

Okej, ooootrooolig dålig bloggning under lovet...kan inte skylla på annat än att jag inte haft lust eller något särskilt att skriva om. Men, men, vi får hoppas att jag bättrar mig, med början på måndag. För imorgon åker vi till Växjö för att ställa ut och tävla JH på söndag. De vi ska ställa och har med oss är Jum-Jum och Fred och på plats träffar vi fodertiken Klara, som jag brukar ställa. Beardisarna går sist i ringen så man skulle ju kunna tänkt sig sovmorgon men nej, jag ska hjälpa till att ställa sheltie som är först i sin ring. Jag ska dock inte klaga, det är ju bara kul att få hjälpa till att ställa hundar ;)
 
Förresten så får alla hålla tummar för det svenska JH-landslaget som nu befinner sig i Danmark och ska tävla på söndag!
 
Jaja, jag har mycket att göra, jag är trött och det är sent så det här får räcka för nu. Ha't gött.
 
 
En av mina favoritbilder på Jum-Jum faktiskt...från Köping förra året.

Kommentarer
J U S T G A L A X E

Just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna ett stjärnfilter hos kamda.se. Det skulle vara jättejättekul om du var med!
Länk: http://justgalaxe.blogg.se/2012/november/fototavling-vinn-1-valfritt-stjarnfilter-hos-kamdase.html#comments
KRAM och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-11-11 10:52:41
URL: http://justgalaxe.blogg.se
P.S Hundar

Fin bild!
Ska kolla närmare på Österbybruk och Gimo, någon timme bort är nog OK! :)

Svar: Tacktack :)
Hanna, Emilia & Vilda

2012-11-13 07:13:13
URL: http://pshundar.se
Hella

Vilken fin blogg du har och vilka härliga vackra bilder du lägger upp. Jag har själv beardis men håller honom nerklippt och en rottis. :)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Kul att du också har beardis, dom är ju så härliga :P
Hanna, Emilia & Vilda

2012-11-14 09:46:42
URL: http://www.hellaas.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0