Något knäpp...

...när man går upp kvart i fem, får att vara klar halv sex och få skjuts till utställningen i Lidköping, när man bara ska titta! När jag gick upp skulle upp var jag tvungen att lyfta ut valparna (som för övrigt bara är två nu...) och ge dom mat, släppa ut skottarna, rasta Emilia (som, för övrigt, har börjat löpa...) och Filippa, äntligen äta frukost, borsta tänderna, ta på mig skor och åka! Kameran kom med, visste egentligen att det inte var någon större idé att ta kort när det var inomhus men det kanske blev lite småcoola, suddiga, rörelsebilder bara huvudet syntes, hähä.
Jag hade egentligen planerat att gå runt och kolla på flera olika raser, men jag satt på en stol vid beardisringen, kikade in i ringen bredvid där det var Basenji, Chow Chow, Pom och Siberian Husky och Faraohund.
Jag halvsov mig genom hela dagen, men ändå var det inte helt misslyckat, ganska värt ändå :P
För er som undrar, anledningen till att vi inte ställde ut var att pappa dömer där. Idag dömde han Leonerger och Pyernéerhund samt Bästa valp. Imorgon ska han söma bl. a Lhasa Apso.

Halsbandet jag köpte i Västerås hade gått sönder lite, så det lämnade jag och pappa in på lagning, samtidigt köpte vi en ny kampleksak, eftersom min älskade dummy hade gått sönder när jag lekt med Vilda...

Aja, ha't gött i varje fall!
//Hanna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0