Tävling hos Linnea

Det är mycket tävlingar på gång nu...med bra priser dessutom :3 Så jag är med här hos Linnea. Jag skulle vilja ha uv-filter, close-up och motljusskydd från http://tvspelsweb.se om jag vann.
Temat var bästa bild, vilket är oerhört svårt att välja faktiskt. Till slut kom jag fram till att det fick bli bilden nedan.
 
 
För övrigt ska jag försöka sno till mig så mycket datatid som möjligt...det är redan en del med skolan och det kommer ju bli mer när vi kommer igång, och två hundar på det lämnar inte mycket tid över. På torsdag åker jag och mamma till Högbo för lite husvagnssemester med vänner och tredagars utställning. Ska bli oerhört kul! Dock kommer bloggen vara off då...
 
Ha't gött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0