Say hello to Mr. Gentle

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.1.8 II
 
Äntligen sportlov! Så jäkla gött. Känns som om jag har haft så himla mycket att göra innan lovet. Denna vecka ska jag se till att uppdatera bättre, bjuda på fler valpbilder (även om kvalitén är lite sådär..det syns ju ändå att dom är hur söta som helst nu :P) och ta mig ut och ta kort. Och sen måste jag till stan för att dels klippa mig och köpa en snygg klänning och sen så måste jag träna som sjutton med Jojo - vi ska ju till Stockholm nästa helg på Puppy of the year! Tillsammans med brorsan Russell. Känns rätt coolt, och lite märkvärdigt haha :D Well, nu ska jag väl se om jag ta mig ut på en promenad kanske, känns som om det skulle behövas ;)
 

Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygg:D

Svar: Visst är han ;P
Hanna, Emilia & Vilda

2013-02-23 22:37:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0