I'm alive!

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f.1.8 II
 
Jag skäääms vad dåligt jag bloggat! Jag tror att blogglusten försvann i samband med photoshop. Utan photoshop inga roliga bilder att visa liksom. 
Well, I'm back och nu tänkte jag försöka uppdatera lite mer regelbundet. Jag har faktiskt en hel del bilder att visa. Dels på valparna (som nu är ca 8 veckor, helt sjukt vad tiden gått! Det är förresten hanen vi hade tänkt behålla på bilden, Bert är det senaste namnet vi kommit på!) och dels på den nya och "gamla" skotten. Det kanske dyker upp porträttbilder på min kompis Hanna också!
 
Imorgon, fredag, åker jag, mor och far till Uppsala och bor på hotell för att ställa ut och tävla junior handling i Österbybruk på lördag. Ska bli grymt kul! Hoppas självklart på en placering och lite poäng till årslistan ;)
 
Nu ska jag ge valparna mat, baka massvis med muffins och skriva färdigt en uppsats som skulle varit inne för några veckor sedan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0