Valla fåår :D

Äntligen har vi en ny dator! Dock utan bilder och Photoshop...som sagt hoppas jag verkligen att vi kan få över bilderna på denna datorn! Och få Photoshop installerat så fort som möjligt...känner mig halv utan det, haha!
Men, men, jag får roa mig på andra sätt så länge.
Morgondagen har jag redan planerad, vallning står på schemat! Vilket är jättekul, har verkligen börjat fastna för det. Även om jag har i princip noll koll på hur jag ska göra och är lite småskraj för fåren. Senast Vilda vallade var hon såå himla duktig. Hon sökte sig liksom runt fåren, självmant, så jag och vallfröken kunde gå framför fåren och Vilda bakom. Om ni fattar vad jag menar. Hon gick till och med lugnt och koncentrerat några stunder då och då! Hahah. Skulle gärna vilja slänga upp lite bilder från senaste gången, men som bekant kan jag inte få tag på dom. Suck.
 
Men, men hare' gött. Emilia tycker att det är läggdags och jag kan inte annat än att hålla med!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0