Borås

Bättre sent än aldrig, eller vad säger man? ;) I utställningen i Borås var det upp som en sol och, inte så illa, men nästan ner som en pannkaka. På lördagen visade jag 3 vovvar, Jum-Jum (A. Jolly Good Fellow), Jojo (A. Rock the Boat) och Emilia (A. Lady Marmalade). Jum-Jum vann championklassen och blev bästa hane. Emilia kom 2:a i championklass med CK och Jojo slog till med att bli BIR och även BIG-4! Det var så kul att få visa fram henne, även om jag måste erkänna att jag hellre skulle vunnit med Emilia..haha.
Ja, söndagen hade jag mycket att göra, visade 6 hundar och kändes som om jag var inne i nästan varenda klass. Träningsvärken i låren kom som ett brev på posten i måndags. Bästa tik, A. Perfect Mix, Sammeth, och fyra bästa hane, A. Reborn Excalibur, Russell fick försvara kennel Alistair's på söndagen! ;)
 
 

Kommentarer
Anonym

Så roligt! förresten vart köper du dina kavajer/kjolar?? du har alltid så fina uts. kläder :)

Svar: Tack så mycket!! :) Jag köper oftast från H&M, Vila och Vero Moda!
jazzia.blogg.se

2013-08-04 17:38:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0