Mina snygga tjejor!

Jag skäms lite för att jag varit så dålig på att blogga, och sen kommer med ett tävlingsinlägg...men jag ska försöka bättra mig :3
Idag har jag och pappa varit i Eskilstuna på en specialutställning för bearded collie. Det har gått väldigt väldigt bra. Vilda debuterade i öppenklassen och behövde bara ett cert för att få sitt svenska championat och ja, det fick hon också! Så himla glad för det, dagens höjdpunkt. Emilia var också med och det gick himla bra för henne också, BIR slog hon till med! Minst sagt en lyckad dag ;)

Det får bli en mobilbild så lägger jag upp BIR och BIM bilden när jag kommer hem ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0