Sommarvärme!

Nu är det verkligen varmt! Imorse råkade jag se att det var 34 grader i solen! Vi människor tycker väl oftast att det är skönt, men tror dock inte hundarna delar samma åsikt...
Egentligen skulle vi sitta i bilen på väg till Stockholm nu, men när vi kom på att vi låg lite efter med badning och borstning, och att vi vill minska nätterna i mormors och morfars lilla 1:a med fem hundar, så bestämde mamma och pappa att vi åker i natt...men, men, vad gör man inte för utställningar!
Mamma vill att jag ska gå en skogspromenad med Emilia, till sjön så att hon kan bada. Det skulle jag gärna göra, om det inte var får dom jäkla blåsorna. Dom är visserligen mycket bättre, känner inte av dom alls, förutom när jag har riktiga skor på mig, det känns oerhört obehagligt, så vi får se, jag kanske tar på mig ett par strumpor och foppatofflor, och passar på att bada jag också.
Jaja, vi hörs!
//Hanna


Är fortfarande oerhört glad..! :D

Kommentarer
Nathalie

Sv: Vad kuul :D

2012-05-25 19:50:36
URL: http://teampaw.se/
Anne-Marie Öhqvist

Kul med egen sida Hanna. Du är så duktig. Nu vet man vart man ska vända sig om man vill ha en annons!! Lilla Russel hälsar att han är skittuff.

2012-05-29 11:36:30
URL: http://www.larkangens.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0