Österbybruk & Vallentuna

Ja, helgen var väl minst sagt väldigt lyckad resultatmässigt. I Österbybruk, blev det såhär:
Jum-Jum - BIR, BIG & BIS-3!!
Morris - 4:a bästa hane
Emilia - 2:a bästa tik, reservcacib
Klara (fodertiken) - BIM, cacib

Eftersom Jum-Jum blev BIR på lördagen och skulle tillbaka på söndagen, drog vi honom i Vallentuna. Annars blev det såhär:
Morris - BIR, cert, champion!!
Emilia - BIM, cacib
Klara - 3:a bästa tik

I JH, så blev jag inte placerad på lördagen, men på söndagen kom jag 4:a och blev SM-kvalad! Väldigt glad över det, skönt att det är gjort.
Jag fick samma utbyteshund båda dagarna, en mops, och jag kan säga att det gick mycket bättre på lördagen än på söndagen...kändes som om han hade hunnit blivit mammigare på söndagen...;)

Jag hade glömt kameran, så jag har inga speciella bilder att visa, men det gör väl egentligen inte så mycket, eftersom jag inte lagt ut bilder från Hässleholm ännu :$

Men nu ska jag i alla fall försöka ta mig ut i skogen med Vilda och lägga ett spår och inviga hennes nya sele och spårlina! Spännande...


Ja, Mira ställdes på lördagen också, men domaren gillade henne tydligen inte så mycket så där blev hon 2:a av 2 ;) Men ganska söt är hon väl ändå?

//Hanna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0