With love

Sådär snabbt i förbifarten.
 
Annars har det varit en fruktansvärt tråkig dag idag, om någon är intresserad. Fruktansvärt tråkigt väder.
Tänkte göra maränger, på 10 vitor. När man vispar allt samtidigt blir det väldigt mycket och smeten blir inte sådär jättefast. Som sagt, det blir väldigt mycket smet och då kan man tänka att man kan göra jättestora maränger så smeten tar slut snabbare. Gör inte det. Det resulterar i att dom får stå i ugnen i en evighet. I receptet står det: ca 45 min. Nu blev det, typ, 45+10+10+15+20+20 min. Alltså blir man fast i huset väldigt länge, och det känns som om man får syrebrist. Och nej, förresten, all smet tog inte slut. Men innan dom ska in i ugnen ska jag ta min promenad med Saffy och Vildus. Punkt.
Det roligaste idag har nästan varit lunchrastningen av alla hundar, och såklart, att kolla till valparna stup i kvarten. Oerhört enkelt när man bara behöver hålla reda på två!
 
Ja, jag har fotat, och redigerat så det blev spöklikt, mina grotesko-kladdmaränger.
 
Haha, jädrar vilket konstigt inlägg :O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0