Norrköping

Igår på specialen i Norrköping blev inte resultaten de allra bästa, och det var blåsigt och kallt men det var trevligt ändå!
Och våran lilla Jojo ställdes ut för första gången, och hon tyckte allt var störtkul! När vi gick in på området kollade hon sig runt lite, och tyckte att en Berner var lite småläskig, men sedan träffade hon några Wheaten Terriers och dom var väldigt roliga, och efter det var allt frid och fröjd igen! Jojo slutade som BIM-valp, slagen av sin fina bror Rusell.
Jag har även kommit fram till att jag är senil, eftersom jag knappt kommer ihåg våra resultat o.O Men jag försöker ändå!
Alistair's Peace and Love, "Fred" - 2:a eller 3:a i juniorklass, med excellent.
A. Jolly Good Fellow, "Jum-Jum" - Antingen 4:a i championklass eller bästa hane...excellent med CK i alla fall.
A. One Look You're Hooked, "Vilda" - 1:a i unghundsklass, excellent med CK.
A. Lady Marmalade, "Emilia" - 3:a eller 4:a i championklass, excellent med CK, kommer inte ihåg om hon blev placerad i bästa tik.
Fodertiken, A. Magnificant, "Klara" - Excellent.

Jag visade även en veteranhane, Heather Mist This is My Life, "Nemo", och han blev BIR-veteran och 3:a bästa hane.

Vi glömde kameran även denna gång, så bilder blir det väl lite dåligt med...

//Hanna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0