Tvååker - öppenhanar & championhanar

Idag har jag den största delen av dagen suttit vid datorn om sanningen ska fram...jag har nämligen hittat en ny favoritsida, www.photoshoprecept.se. Otroligt roligt att experimentera och lära sig nya funktioner i photoshop!
Men nu ska jag slänga upp lite mer bilder från Tvååker, för tro inte att det är slut på dom bilderna.
Först ut blir öppenklass hanar.
 
Alistair's Jolly Roger
 
Lärkängen's Unbreak My Heart, som för övrigt fick hancertet också, grattis Jenny!
 
Det är ju ynkligt med bara tre bilder, så vi fortsätter med championklass hanar.
 
Alistair's-pojkarna
 
Ch Alistair's Jump for Joy
 
Ch Alistair's King of the Castle, som för övrigt blev bästa hane både fredag och lördag, grattis Marie!
 
Ch Menander Booted 'N' Suited, som fick sin championtitel på fredagen, grattis Mimmi!
 
Japp, där har ni dagens Tvååkerbilder. Nu hoppas jag att jag inte missat allt för mycket av America's Sweethearts.. om det nu blir så att jag faktiskt väljer bort South Park...;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0