Stockholm

Hmm, kanske ska ha som en grej att skriva olika ställen i Sverige som rubriker? ;) Nää, men anledningen till att huvudstaden fick stå som rubrik är för att jag ska dit idag. Jag ska vara där fyra-fem dagar, vilket innebär att det inte blir några uppdateringar under den tiden. Jag har liksom inte hunnit göra några tidsinställda inlägg.
Men ni kan ju läsa en liten del för varje dag av inlägget nedan.
Plus att jag hade tänkt skriva lite vad jag hade för mig igår.
Största delen av dagen blev vid datorn, denna gång i syfte att lära mig hur man uppdaterat våran hemsida.
Jag var dock ute på en liten tur med Emilia. Vi cyklade och hon fick springa lös. Hon sprang som tusan vid cykeln, nästan så benen inte hann med, ändå var det hon som bestämde tempo och hon vet att hon måste trava hela tiden. När jag skulle släppa hennesprang hon ovanligt mycket då också. Vi lekte lite med en pinne som hon höll fast vid och hon skuttade runt och gick faktiskt inte som ett ösregn efter mig, som hon tyvärr brukat göra.
Vi har även fixat lite nya kort på Vilda, behövs ju till hennes lilla sida på hemsidan. Stå-bilderna blev bra, men det var lite mörkt för att huvudbilderna skulle bli något....
Appropå Vilda, så börjar hon bli piggare igen, om hon nu var skendräktig så börjar det "gå över" om man kan säga så. Väldigt kul faktiskt! :P
 
Ganska fin är hon väl faktiskt? ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0