Dag 17 - Favoritminne med din hund

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras

Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv

Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund

Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha

Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om

Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012

Hmm...jaa...med Vilda måste det nog vara förra året, när vi vallade för första gången. Det var i samband med en special, så jag hade handlingkläderna på med ballerinaskor, vilket som ni kan förstå inte var den bästa klädseln för fårhagen, plus att det var full fart på Vilda, så jag hängde efter i andra sidan av kopplet runt i fårhagen. Måste sett väldigt roligt för sådana som kollade på...
Favoritminne och favoritminne, jag har många minnen med Emilia, hela tre år, fyra månader och tre dagar tillsammans. Men något jag kommer ihåg, om man får räkna med meriter, var i Askersund för något år sen när vi blev tvåa bästa, över en stoor bästa tik-klass. Det var stort för oss, när hon bara var unghund och allt :P
 
 Halvdålig bild på dom fina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0