Resultat från Askersund

 
 
Igår kom vi hem med toppenresultat! Alistair's Rock the Boat, Jojo blev BIR-valp (vann över sin bror Roy, Alistair's Royal Straight Flush), och slog till med att bli BIS-valp! För att skryta lite extra måste man ju säga att det var en hel jädra drös med valpar i ringen.
Emilia blev BIR och BIG-3! Jag och Jum-Jum blev fyra i junirhandlingen dessutom, bättre än jag väntat mig eftersom Jumpan var ovanligt mammig och ville väldigt gärna ha hela flocken samlad.
Nästa utställning blir i Högbo, tredagars internationell.
Vi shoppade lite grejor åt Vilda också, ett megasnyggt halsband och ett riktigt stiligt utställningskoppel.

Kommentarer
felicia

hejsan! jag har en pågående fototävling i min blogg där man kan vinna bl a saker som kamerafilter, motljusskydd, reflexskärmar, fjärrutläsare och mycket annat! temat är rörelse och tävlingen avslutas på måndag (20/8) kl. 11.00. det skulle vara jätteroligt om du var med, direktlänk till tävlingen har du här: http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/august/fototavling-tema-sommar.html
ha en fortsatt bra dag!:)

2012-08-15 14:18:00
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0