Mot Askersund

Bada, föna, borsta, bada föna borsta, bada föna borsta - det är det som dagen idag ägnats åt, mer eller mindre. Imorgon ska vi till Askersund, behöver jag ens säga varför? ;) Antagligen inte, men gör det ändå; utställning såklart. Denna gång ska vi bara ställa Emilia och lilla Jojo. Ja, sedan ska ju jag såklart envisas med att deltaga i juniorhandling, vilket resulterar i att en tredje hund ska med och denna tredje hund ska med, därav det tredje "bada-föna-borsta". Jag ska försöka få mamma att ta kort på mig och Jumpan, dels så jag kan lägga upp här och dels för att jag vill se hur det ser ut, det finns mycket man kan lära bara från en bild.
 
 

Kommentarer
Ebba och Tilda

Oj vilken fin blogg du hade, och vilka underbara bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna, Emilia & Vilda

2012-08-20 10:58:02
URL: http://flerfotavanner.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0