Lista

Hur kom du in i hundvärlden?
Jag har levt med hund i hela mitt liv ;)

Hur gammal var du när du blev med hund?
Ja, när jag "fick" Emilia var jag..11 tror jag..

Vad är dina mål med din hund?
Med Vilda så vill jag att vi ska få åtminstone LP1. Det skulle vara kul om jag och Emilia kunde starta i rallylydndad någon gång också.

Lämnar du din hund ensam hemma, hur ofta?
Ja, under vardagarna måste vi ju...men någon kommer ju hem på lunchen och rastar dom.

Skulle du låta någon annan träna din hund?
Nej, tror jag inte.

Lämnar du din hund i bilen om väder tillåter?
Helst inte. Dom är ytterst sällan i bilen. Det är väl i så fall om man kommer hem från någon utställning och måste in till mataffären en snabbis. Fast då är det oftast någon som sitter i bilen också..

Är din hund med på jobbet? Eller vart är din hund när du arbetar/studerar?
Hemma. Vet dock inte hur det blir i framtiden, när jag förhoppningsvis har ett jobb.

Litar du på din hund?
Ja, det gör jag.

Litar din hund på dig?
Japp, hoppas och tror jag.

Har din hund några rädslor?
Inte några större rädslor liksom, Emilia tycker inte om dammsugaren så himla mycket bara.

Vilka kurser har du och din hund gått på?
Jag har gått på grundkurs och agilitykurs med Emilia och valpkurs med Vilda.

Pick one!

Koppel / Lös
Levergodis / hemmagjort godis
Lydnad / Agility
Freestyle / Sök
Drag / Spår
Långpromenad / Miljöträning
Renras / Blandras
Hane / Tik
Privatkurs / Brukshundsklubbskurs
Träna själv / Träningsgrupp
En hund / Fler hundar
Kastrerad / Okastrerad
Tävlingshund / Sällskapshund
Stor hund / Liten hund

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0