Kvällsupdate

Idag har det varit en vanlig dag egentligen, med skitväder dock. Jag och Vilda tog en liten cykeltur där vi skiftet för och eftermiddag, genomdränkta när vi kom tillbaka. Lilla Villa som inte gillar regn heller :P
Mamma slutade i alla fall tidigt idag och hade bilen så äntligen kunde vi åka iväg och köpa mig en ny kavaj, med lite roligare färg på. Vi kom hem med en jättesnygg kavaj om jag får säga't! En sån där fin cerise färg, eller vad det nu heter...lite längre med stora och bra fickor. Får plats mycket lunga och en liten maison-borste i dom (och ja, vi har torkat lunga som godis på uställningar. Luktar apa men hundarna tycker om det.). Tummen upp.
Tränat en massa utställning idag också. Först med lilla Jojo. Hon var riktigt duktig. Riktigt glad, inte så himla divig som hon annars har varit. Hon kunde nästan stå fritt. Tummen upp på det också.
Sedan var det Fredrik. Eller Fred som han egentligen heter. Det gick bra men ändå dåligt. Alltså det gick bra för han var så himla glad och det gick dåligt för han hoppade mest när vi skulle röra på oss. Mamma skulle också agera JH-domare. Jag tror inte jag skulle gå så långt.
Sist tränade jag en kortis med Vilda och Emilia. Vilda var lite seg, beror nog mest på regnet faktiskt. Emilia var duktig, hon har verkligen piggnat till på senaste tiden!
 
Ja, sen så råkade jag hamna vid datorn, och såklart började jag redigera bilder. Nu har jag några få bilder på Jojo och hennes bror Roy från Köping. Tog lite såna där roliga bilder innan jag åkte till Stockholm, och har redigerat tre stycken, varav en idag. Anledningen är att det är så himla konstigt och tråkigt ljus i dom bilderna så jag vet inte vad jag göra. Men, men.
 
Ni får två bilder, två varianter av en av bilderna med tråkigt ljus.
Jag trodde jag hade gjort vattenstämpeln liten, men icke. Det blir bättre på de andra bilderna som kommer, jag lovar.
Personligen tycker jag bäst om den svartvita. Vad tycker ni?
 
Känns som om mina inlägg är ganska tråkiga, när jag bara skriver vad vi gör om dagarna. Vad vill ni läsa om?
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0