Bloggtorka

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om...det har inte hänt något särksilt alls faktiskt. Lunchrastat alla hundar, utställningstränat med Emilia och Fred (Fred är himla duktig på att stå fritt, dock så är han inte så uthållig när det gäller att springa..) som jag ska ställa om två veckor i tre dagar i Högbo - ska bli så kul! Längtar sååå - och sedan skickade mamma ut mig på en skogspromenad med just Emilia och Fred.
Annars idag har jag bara varit ute och tagit kort i trädgården och redigerat bilderna. Jag har precis börjat fota i Raw-format, så det är jätteroligt att sitta och pilla lite i Camera raw.
Sen har jag funderat på att utöka bloggen till mer en fotoblogg - såklart fortsätter jag skriva om och visa bilder på vovvarna - för då skulle jag för det första kunna visa bilderna jag tar, och för det andra skulle jag ha lättare att fixa inlägg. Vad skulle ni tycka om det? :)
 
Aja, ha't gött!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0