Höjdpunkten igår!

Igår hjälpte jag till att visa sheltie, som vanligt kan man väl nästan säga nu. Jag visade championhanen Conny, som vanligt, och vann championklassen och blev fyra bästa hane. Det var såklart kul att bli placerad med en hund man visat "från början", men det roligaste var vad domaren sa! I championklassen sa hon att jag hade hittat alldeles rätt tempo för hunden, och att det inte var lätt att slå någon då, och i bästa hane sa hon att hon tyckte att Conny hade lite att ta igen mot hanarna förut, men att han kom ganska långt med bra handling. Alltså det är sjukt vad himla löjligt glad jag blev av dom orden! Jag verkligen älskar ju att visa hund, och när domare sådär tycker att jag är duktig på det blir det ju bara ännu roligare!

Jaa, sedan blev jag ju glad över Emilias nya skitsnygga finhalsband. Ehe, vet inte bad själva "butiken" heter eller om det finns någon hemsida, men fick veta av mamma och pappa att säljaren hette Maja i alla fall...men, men, skitsnygga halsband hade hon som sagt. Hade även tänkt köpa en vinthund bara för att ha andledning att köpa dom breda halsbanden..;)



Jaa, det är alltså läder innuti så att säga, osså dom här pärlorna fastsydda på tyg som då är fastsytt på lädret :3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0